Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Застосований критерій оцінки – ціна (100%). Детальна інформація щодо термінів поставки товару визначена в умовах тендерної документації. Надання забезпечення тендерних пропозицій не передбачається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 200,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 402,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радченко Ірина Миколаївна |
| Телефон: | 380673904853, 380994277883 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
1 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями), філія "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства "Науково-виробниче приватне підприємство "Спаринг-Віст Центр", код ЄДРПОУ 22362867 (далі – Учасник), з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Дозиметри для філії "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (закупівля №: UA-2023-11-03-011502-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.1 Таблиці №1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: В завантаженій Учасником у складі тендерної пропозиції довідці, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), (файл «Довідка аналогічний досвід - СВЦ.pdf) є посилання на 2 договори. Але Учасником не завантажено лист-відгук, підтверджуючий досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за поз.№2 відповідно до вимог пункту 3.1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимог пункту 3.1 Таблиці №1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації завантажити через електронну систему закупівель коректну довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник може підтвердити одним договором та/або окремими договорами. Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) завантажити документи відповідно до вимог пунктів 3.1.1 (з вимогами *Примітки) та 3.1.2. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.