Період оскарження умов закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 211 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 057,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Звягельської міської ради "Звягельтепло" |
| ЄДРПОУ: | 35824365 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олексейчук Олена Анатоліївна |
| Телефон: | +380414135285 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,Звягель, вул.І.Франка,15-а |
2 |
Комунальне підприємство Звягельської міської ради «Звягельтепло» (35824365, Житомирська область, м. Звягель, вул. І.Франка,15-А) ПРОТОКОЛ №94ВТ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «06» листопада 2023 року м. Звягель Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Газоаналізотора, 38430000-8 - Детектори та аналізатори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-10-26-012271-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1) У пункті 1.1. Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі) Замовник вимагав завантажити сертифікат ISO 9001:2015 чинний на дату подання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано відповідного сертифікату. 2) У вимогах до учасника торгів пункт 1.2. Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі) необхідно було завантажити авторизаційний лист від виробника або офіційного представника, у тому випадку, якщо учасник не є виробником. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано відповідного листа. 3) В пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - копію аналогічного/них договору/ів - копію накладної/них або іншого документу, який підтверджує постачання товару до даного договору в повному обсязі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано - аналогічний договір-поставки №13S540-11430-21 від 18 листопада 2021 року; - лист-відгук № 54005.3-СЛ-5150-0222 від 18.02.2022 року від РГК «МИКОЛАЇВГАЗ»; - видаткову накладну № 41 від 04.02.2022 року. Згідно умов договору, а саме: Додатку 2 до Договору №13S540-11430-21 від 18 листопада 2021 року – період поставки до 30 грудня 2021 року, натомість видаткова накладна від 04.02.2022 року, що суперечить інформації наданій в листі відгуку, про те, що під час виконання зазначеного Договору претензій до ТОВ «ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ» щодо несвоєчасності поставки товару з боку РГК «МИКОЛАЇВГАЗ» не виникло. 4) Відповідно до розділу 3 Тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − інформацією та документами щодо вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; − проєкт договору - згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації; − у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; − іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано підписаний проєкт договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Скан-копія сертифікату ISO 9001:2015 чинну на дату подання; 2) Скан-копію авторизаційного листа від виробника або офіційного представника, у тому випадку, якщо учасник не є виробником; 3) Скан-копію аналогічного договору за предметом закупівлі згідно ДК 021:2015 38430000-8 -Детектори та аналізатори та копію накладної/них або іншого документу, який підтверджує постачання товару до даного договору в повному обсязі або додаткову угоду про зміну істотних умов договору, а саме терміну поставки з РГК «МИКОЛАЇВГАЗ». 4) Скан-копію підписаного проєкту договору. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.