Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 394,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 103,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02000334 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ведмідера Ольга Андріївна |
| Телефон: | 380542659004 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область,Суми, Троїцька, 28 |
3 |
1)перелік виявлених невідповідностей: "На виконання вимоги п. 1.1 Додатку 1 учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати : Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання). 2) Посилання а вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до тендерної документації Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції П.2 Інша інформація визначено . пп.2 У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Ненадання інформації на п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно виправити невідповідність в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі і яка відповідатиме вимогам пункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації. Згідно пункту 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - ОСОБЛИВОСТІ) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.