Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 741 320,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 706,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» |
ЄДРПОУ: | 02007101 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мигаль Світлана Михайлівна |
Телефон: | 380322707094 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Згідно встановленої форми учасник має зазначити виробника і країну походження. Цчаснником надано документ в якому не заповнено дані про виробника. 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей - надати заповнений документ згідно додатку 4 документації з коригуванням інформації *примітка: після усунення невідповідностей учасник обов’язково повторно підписує пропозицію КЕП 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.