Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 650 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01111227 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Паламарчук Наталія Сергіївна |
Телефон: | 380990690246 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27400, Україна, Кіровоградська область,Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
3 |
Під час розгляду Тендерної пропозиції учасника ФОП Маковецького Дениса Сергійовича (далі – Учасник) виявлено невідповідності в поданих документах та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до частини 1 Додатку №4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»: Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати: Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням: ● повної назви Замовника, ● контактної інформації (адреса, телефон), ● дати та номера укладаного договору, ● предмету закупівлі. Копію аналогічного договору, який укладено в 2022-2023 роках, з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці . На підтвердження виконання наданого договору надати: - відгук від контрагента про належне виконання Учасником наданого договору. Або - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладних або акти прийома-передачі або інше). Підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель.В складі Тендерної пропозиції Учасником не надані вищезазначені документи. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищенаведені документи. З огляду на вищевикладене, з метою усунення виявлених невідповідностей, згідно із пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненями) Учаснику надано 24 години на усунення невідповідностей та надання документів, передбачених Тендерною документацією.
Під час розгляду Тендерної пропозиції учасника ФОП АСТАШИН ДАНИЛО СЕРГІЙОВИЧ (далі – Учасник) виявлено невідповідності в поданих документах та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 5 Додатку №2 (нова редакція - 3) до Тендерної документації «Загальні вимоги»: на підтвердження можливості поставки запропонованого Учасником товару, у кількості та в терміни, визначені Документацією та пропозицією Учасника, Учасник повинен надати сканований з оригіналу або нотаріально завіреної копії листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Замовника та Учасника, номер оголошення та назву предмета закупівлі. В складі Тендерної пропозиції Учасником не надано документи, що підтверджують можливості поставки запропонованого Учасником товару, у кількості та в терміни, визначені Документацією та пропозицією Учасника. Відповідно до частини 1 Додатку №4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»: Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору, який укладено в 2022-2023 роках, з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці, що надано Учасником, а також на підтвердження виконання наданого договору надати: відгук від контрагента про належне виконання Учасником наданого договору, або копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладних або акти прийома-передачі або інше). Підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. В складі Тендерної пропозиції Учасником не надані вищезазначені документи. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 частини 3 Додатку №4 до тендерної документації «Інші документи, які надаються усіма Учасниками для участі у процедурі закупівлі» (Для фізичних осіб-підприємців) Учасник повинен надати документ про взяття на облік платника податків. В складі Тендерної пропозиції Учасником не надано вищезазначений документ. З огляду на вищевикладене, з метою усунення виявлених невідповідностей, згідно із пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненями) Учаснику надано 24 години на усунення невідповідностей та надання документів, передбачених Тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.