Період оскарження умов закупівлі - по 29-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-08-2023, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на україномовний текст. При цьому, тексти повинні бути автентичними, якщо іншого не передбачено міжнародними угодами Учасником яких є Україна, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, які вимагаються тендерною документацією та відповідають п.2 Правил проставляння апостилю на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, затверджених наказом МЗС України, Міносвіти та Міністерством юстиції від 05.12.2003 № 237/803/151/5 повинні бути обов’язково завірені апостилем. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 971 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 855,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 25843931 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Клейман Ганна Анатоліївна |
Телефон: | 380567913774 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі — Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання» Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-08-24-004115-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Закупівля здійснюється за джерелом фінансування: Кошторис Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області на 2023 рік. Під час проведення Закупівлі ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання» було внесено зміни до кошторису Служби відновлення та розвитку інфраструктури на 2023рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання» на придбання ретрорефлектометру портативного, для оцінки яскравості та світлоповерталь-них властивостей дорожньої розмітки LTL3500(Delta)або еквівалента та в 2023 році придбання приладу не передбачено . Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання» підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання» на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-09-2023, 00:04
Період оскарження:
з 19-09-2023, 15:06 по 30-09-2023, 00:00
Документи:
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання». Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-08-24-004115-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - В тендерній пропозиції Учасник зазначив найменування «Ретрорефлектометр портативний, для оцінки яскравості та світлоповерталь-них властивостей дорожньої розмітки LTL3500(Delta) або еквівалент» та «Апарат випробування бетону Controls (або еквівалент) методом відриву зі сколюванням, 100 кН», а не фактичну назву; - В порівняльній таблиці Учасник не зазначив назву «еквіваленту» обладнання; - В наданному Учасником Свідоцтві про випробування вказаний ретрорефлектометр Easylux MiniReflecto; - В наданному Учасником Свідоцтві про випробування № 0913-2014-04 не зазаначена відповідність діючому стандарту ДСТУ EN 1436:2020 Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційні властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань (EN 1436:2018, IDT) або ДСТУ 2587 :2021. Безпека дорожнього руху. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні умови; - Відсутнє підтвердження виробника (авторізаційний лист від виробника, тощо) про сервісний центр розташований в Україні; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Додаток 1 до тендерної документації (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку із зазначенням вихідних № та дати) «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Ми, (повне найменування учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю : ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання» № Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна, грн. без ПДВ Загальна сума грн. без ПДВ Ціна, грн. без ПДВ Загальна сума грн. без ПДВ 1 Ретрорефлектометр портативний, для оцінки яскравості та світлоповерталь-них властивостей дорожньої розмітки LTL3500 (Delta) або еквівалент шт 1 2 Апарат випробування бетону Controls (або еквівалент)методом відриву зі сколюванням, 100 кН шт 1 Всього без ПДВ: ПДВ*: Всього з ПДВ*: Вивчивши вимоги тендерної документації, на надання зазначеного вище, ми маємо можливість та гарантуємо виконання вимог Замовника та договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції, у відповідності до вимог тендерної документації, за ціною, визначеною за результатами торгів. Строк поставки: 31 грудня 2023 року. 1. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої тендерної пропозиції найбільш економічно вигідної. 4. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом. 5. Якщо нас буде визначено Переможцем закупівлі, ми зобов'язуємося погодити договірну ціну та підписати Договір із Замовником на умовах, викладених в Додатку 5 до тендерної документації, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації та нашої пропозиції за ціною, визначеною за результатами торгів. 6. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Додаток 4 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання» Вимоги до обладнання: Обладнання повинно бути новим, таким що не було у вжитку. До ціни обладнання мають включаються витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), доставку, розвантаження/навантаження, встановлення, підключення, налаштування, гарантійне обслуговування обладнання та навчання працівників Замовника. Обладнання має відповідати вимогам EN, ДСТУ вказаним у технічному завданні. Гарантійний термін та сервісне обслуговування має становити не менше 12 місяців. Постачальник повинен мати сервісний центр розташований в Україні з підверженням виробника (авторізаційний лист від виробника, тощо). Обладнання повинно відповідати (або мати кращі - еквівалент) найменуванням та технічним характеристикам відповідно до Технічної специфікації, які наведені в Таблиці № 1. Таблиця № 1. № з/п Найменування Технічні характеристики Од. виміру Кіл-ть 1 Ретрорефлектометр портативний, для оцінки яскравості та світлоповерталь-них властивостей дорожньої розмітки LTL3500(Delta)або еквівалент Технічні та функціональні характеристики: • Має відповідати діючому стандарту ДСТУ EN 1436:2020 Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційні властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань (EN 1436:2018, IDT) або ДСТУ 2587 :2021. Безпека дорожнього руху. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні умови та мати сертифікат відповідності або інший підтверджуючий документ який надається виробником обладнання. • Вимірювання коефіцієнту яскравості (Qd) та коефіцієнту світлоповертання (RL); • Визначення та запис температури та вологості; • Можливість підключення до ПК; • Вимірювання плоскої та профільованої (з висотою уступів до 15 мм) розміток; • Вимірювання в сухому та вологому станах; • Статистична обробка даних; • Можливість введення та зберігання атрибутної інформації (дорога, тип розмітки, колір та інше); • Можливость вибору україномовного меню; • Програмне забезпечення для завантаження даних на комп’ютер; • Компенсація зовнішнього освітлення; • Гарантія – не менше 12 місяців; • Кольоровий сенсорний дисплей; • Можливість калібрування самостійно Користувачем за допомогою калібрувальної пластини; • У комплекті має бути стандартний змінний акумулятор, який перезаряджається та є доступним у вільному продажі в Україні; • Вага нетто – не більше 5 кг. Оптичні характеристики RL • Площа поверхні, що вимірюється, не менше, см2 • Кут між напрямом освітлення та поверхнею дорожньої розмітки, ° • Кут між напрямом спостереження та поверхнею дорожньої розмітки, ° • Апертура освітлення: горизонтальна, ° вертикальна, ° спостереження, ° • Еквівалентна дистанція спостереження за висоти спостереження 1,2 м, м • Діапазон вимірювань, мкд·м-2·лк-1 90 1,24 2,29 0,33 0,17 0,17 30 0…4000 Оптичні характеристики Qd • Площа поверхні, що вимірюється, см2 • Освітлення • Кут між напрямом спостереження та поверхнею дорожньої розмітки, ° • Апертура спостереження, ° • Еквівалентна дистанція спостереження за висоти спостереження 1,2 м, м • Діапазон вимірювань не гірше, мкд·м-2лк-1 > 72 Рівномірне 2,29 0,33 30 0…318 Точність вимірів • Повторюванність не гірше, % • Відтворюванність не гірше, % ±2 ±5 Швидкість вимірювань • Час вимірювання: RL або Qd не більше, сек RL та Qd не більше, сек 1 1 Керування даними • Пам’ять не менше, вимірів • Передача даних 1 000 через USB Комплект постачання: • прилад; • кейс для транспортування; • сертифікований еталонний зразок для калібрування; • вбудований GNSS модуль; • не менш двох батарей (базова та додаткова); • зарядний пристрій; • керівництво з експлуатації. шт. 1 2 Апарат випробування бетону Controls (або еквівалент)методом відриву зі сколюванням, 100 кН Технічні та функціональні характеристики: Потужність – 100 кН Діаметр сверла для бетону – 18 мм. Комплект поставки: Апарат випробування бетону методом відриву зі сколюванням, 100 кН – 1 шт; Вставки діаметром 30 мм – 50 шт; Комплект аксесуарів – 1 шт. Заводський сертифікат калібрування. шт. 1 Вимоги Замовника до поставки обладнання: Місце поставки: Поставка здійснюється постачальником за власний рахунок за адресою Замовника: м. Дніпро.вул.Паторжинського,17-а. Вимоги щодо якості: Постачальник повинен поставити товар, якість якого відповідає нормам діючого законодавства України щодо поставки аналогічних товарів. Дата виробництва товару повинна бути не раніше 2021 року випуску. Гарантійний термін повинен складати не менше 12 місяців з моменту фактичної поставки товару та підписання відповідних документів двома сторонами. Строк постачання до 31.12.2023р. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 7. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) Товар має відповідати діючому стандарту ДСТУ EN 1436:2020 Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційні властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань (EN 1436:2018, IDT) або ДСТУ 2587 :2021. Безпека дорожнього руху. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні умови та мати сертифікат відповідності або інший підтверджуючий документ який надається виробником обладнання (Учасник надає в своїй тендерній пропозиції підтверджуючий документ). У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - в тендерній пропозиції Учасник повинен зазначити назву «еквіваленту» пропонуємого обладнання; - в порівняльній таблиці Учасник повинен зазначити назву «еквіваленту» пропонуємого обладнання; - надати сертифікат відповідності або інший підтверджуючий документ який надається виробником обладнання про відповідність обладнання діючому стандарту ДСТУ EN 1436:2020 Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційні властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань (EN 1436:2018, IDT) або ДСТУ 2587 :2021. Безпека дорожнього руху. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні умови; - надати підтвердження виробника (авторізаційний лист від виробника, тощо) про сервісний центр розташований в Україні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1.Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" щодо Закупівлі ДК 021:2015 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати «Лабораторне обладнання». 2.Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.