Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 01-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковалишин Тарас Андрійович |
| Телефон: | 380322582564 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 5.2. розділу V тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати наступні документи: … «документ з заповненою формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації». У складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документом: «1.Відомості про учасника.pdf», який не містить інформації щодо статусу платника ПДВ учасника, натомість учасником зазначено інформацію про статус платника податку на прибуток. 1.2. Підпунктом 3.1. пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, передбачено що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: … «заповнену специфікацію за формою наведеною в додатку 3 до тендерної документації, при цьому зазначення у специфікації інформації про ті характеристики товарів, вимоги до яких встановлено Замовником обов’язкове». У складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документами: «21. Довідка-підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним якісним.pdf» у якому міститься зокрема заповнена специфікація, проте, у наданій специфікації відсутня інформація про наступні характеристики товару, вимоги до яких встановлено замовником: - «Гарантійний строк на менше 12 місяців з дати введення в експлуатацію.». Проте відповідну інформацію учасником додатково зазначено на сторінці 1 згадано раніше файлу з документами «21. Довідка-підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним якісним.pdf». 1.3. Підпунктом 3.1. пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: … «заповнену таблицю відповідності за формою наведеною в додатку 3 до тендерної документації». У складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документом: «21. Довідка-підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним якісним.pdf» у якому міститься, зокрема заповнена таблиця відповідності, проте надана учасником таблиця відповідності містить наступні невідповідності у зазначеній в ній інформації: у підпункті 10.5. пункту 10 зазначено вимогу: «Високотемпературні прокладки для інжекторів, 50 шт.», водночас у колонці «Посилання на сторінку (сторінки) та назву наданого у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує відповідність встановленій вимозі (керівництво або брошура або технічний опис, тощо)» таблиці учасником зазначено – «В якості високотемпературних прокладок для інжекторів пропонується — «ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНІ СЕПТИ ДЛЯ ІНЖЕКТОРА ХРОМАТОГРАФА», 50 шт., Підтверджуючий документ - «Комплектація поставки», стор.1.»., відповідна інформація також міститься у наданій у складі тендерної пропозиції заповненій специфікації за формою наведеною в додатку 3 до тендерної документації, проте у наданому в складі тендерної пропозиції документі вих. №10-223 від 28 червня 2023 року «Комплектація поставки» відсутня позиція «ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНІ СЕПТИ ДЛЯ ІНЖЕКТОРА ХРОМАТОГРАФА», натомість учасником зазначено «6. ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНА СЕПТА ДЛЯ ІНЖЕКТОРА 11мм». 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема, зазначити інформацію про статус платника ПДВ учасника, зазначити інформацію про гарантійний строк також і у заповненій специфікації, привести у відповідність назви запропонованих за позицією «Високотемпературні прокладки для інжекторів, 50 шт.» витратних матеріалів у наданих в складі тендерної пропозиції заповненій специфікації та заповненій таблиці відповідності та документі з інформацією про комплектацію товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.