Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 830 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 150,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Домбровська Анна Ігорівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист Вих. № 13/06-2 від 13 червня 2023 р. від ТОВ «НПП Меандр» на товар: Аналізатор глюкози GL-10 в кількості 1 шт., проте наданий Гарантійний лист не відповідає вимогам Замовника встановленим в п. 6 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: у листі відсутня інформація щодо строків придатності товару, на який надано даний Гарантійний лист. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист від ТОВ «ХЛР» Вих. № 10616 від 12.06.2023 р. на товар: Аналізатор газів крові та електролтів SG1 в кількості 1 шт, в якому зазначено, що ТОВ «ХЛР» є офіційним уповноваженим представником товарів Seamaty Diagnostic Co/. Ltd./ Сеаматі Діагностікс Ко Лтд та довіреність надану Seamaty Diagnostic Co., Ltd, проте, в наданій довіреності відсутня інформація, що ТОВ «ХЛР», як офіційний представник Seamaty Diagnostic Co., Ltd має право надавати гарантійні листи, які підтверджують можливість участі в процедурах закупівель. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Інформацію щодо відповідності запропонованого товару Медико-технічним вимогам предмету закупівлі № 4584 від 09.06.2023 р. з посиланням на сторінку/пункт у відповідній документації, проте в п. 9 розділу 2 другої таблиці Додатку 1, посилання на сторінку 12 Посібника оператора, а по факту це сторінка 10 наданого документу, аналогічно в п. 16 розділу 2 посилання на стрінку 15 Посібника оператора, а по факту це сторінка 10 наданого документу та в п. 16 розділу 3 посилання на сторінку 7 Інструкції із застосування, а по факту це сторінка 6 наданого документу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 6 Додатку 1 до Тендерної документації. 1. Пункт 6 Додатку 1 до Тендерної документації. Колонка 4 другої таблиці Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати гарантійний лист від виробника або заявника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником (надати копії підтверджуючих документів) на Аналізатор глюкози та лактату згідно Додатку 1 до Тендерної документації, який повністю відповідатиме вимогам Замовника встановленим в п.6 Додатку 1 до Тендерної документації. Надати копії документів, які підтверджують повноваження ТОВ «ХЛР», як офіційного уповноваженого представника Seamaty Diagnostic Co., Ltd. надавати гарантійні листи, які підтверджують можливість участі в процедурах закупівель Або надати інший гарантійний лист на Аналізатор газів крові та електролтів SG1 згідно кількості згідно Додатку 1 до Тендерної документації від виробника або заявника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником (надати копії підтверджуючих документів), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника. 3. Привести у відповідність надану інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.