Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 337 500,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 375,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Тодорова Юлія Вадимівна |
| Телефон: | 380442397822 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область,Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
1 |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОТЕСТ" (ЄДРПОУ 40234374), 1) перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу п.п. 1.2.1. п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації Учасник, в складі тендерної пропозиції, надав скановану копію паспорта на запропонований товар (файл: ПС_Текст_Дефектоскоп_вихрострумовий_ВД_1М_V1_1.PDF), в якому зазначено «Виробник гарантує нормальну роботу приладу 36 місяців з моменту продажу та зобов’язується проводити його ремонт протягом цього терміну при виникненні поломок і відмов, а також здійснює планове обслуговування приладу. Планове обслуговування проводиться підприємством виробником не рідше одного разу на рік і є обов’язковою вимогою для збереження гарантії від виробника». Згідно п.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати Гарантію, на прилад та перетворювачі, з дати приймання Товару Покупцем по кількості та якості, не менше 36 місяців. Відповідно до інформації, зазначеної в паспорті на запропонований товар, строк гарантії складає 36 місяців з дати приймання товару Покупцем по кількості та якості, але тільки за умов проведення виробником товару його щорічного планового обслуговування. Така умова надання гарантії не відповідає вимогам п.5 Додатку 1 до тендерної документації, де не передбачається будь-яких умов для виконання виробником гарантійного обслуговування/ремонту/налаштування товару протягом гарантійного строку експлуатації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п.п. 1.2.1. п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен виконати вимоги п.п. 1.2.1. п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з тим, що у Замовника наявні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: П. 5 додатку 1 до Тендерної документації передбачена гарантія на прилад – не менше 36 місяців з дати приймання Товару Покупцем по кількості і якості. Пропозиція ТОВ «НОВОТЕСТ» (файл «ПС_Текст_Дефектоскоп_вихрострумовий_ВД_1М_V1_2 Гарантія безумовна_СКАН.pdf») містить інформацію наступного характеру – «Виробник гарантує нормальну роботу приладу 36 місяців з дати приймання товару покупцем та зобов’язується проводити його ремонт протягом цього терміну при виникненні поломок і відмов. Гарантійні зобов’язання не поширюються у разі порушення пломб, умов експлуатації, графіку технічного обслуговування, транспортування і зберігання приладу, а також при наявності механічних пошкоджень.» Тобто, вимогами, викладеними в п. 5 тендерної документації не передбачено будь яких умов для виконання виробником безкоштовного обслуговування/ремонту/налаштування приладу протягом гарантійного строку експлуатації. Пропозиція ТОВ «НОВОТЕСТ» містить обумовлений вимогами тендерної документації строк гарантій, але за певних умов, описаних вище, що не відповідає вимогам п.5 додатку 1 до тендерної документації, а саме «…порушення… графіку технічного обслуговування…». Тобто виробником повторно встановлюється умова – дотримання графіку технічного обслуговування, згідно з яким експлуатуюча організація має вилучати прилади з експлуатації на певний період з метою їх технічного обслуговування, що в свою чергу тягне за собою крім перерв в роботі ще супутні витрати – поштово-транспортні, витрати за саме обслуговування, витрати часу працівниками Товариства на опрацювання оформлення супровідних документів. 04.07.2023 р. Замовником вже було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, в якій не було враховано частину виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – ОСОБЛИВОСТІ) Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відкриті торги відмінено на підставі п.п. 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ (Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-07-2023, 00:02
Період оскарження:
з 19-07-2023, 16:49 по 30-07-2023, 00:00
Документи: