Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 1cbe1ba373d047ceb6923718cd593024
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 21 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 106 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" |
ЄДРПОУ: | 01996728 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гонтарева Дарія |
Телефон: | 380967871414 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 9 Додатку 2 Технічної специфікації тендерної документації міститься вимога: Всі складові системи аналізу зображень, що пропонується Учасником (об’єктиви, окуляри, предметний стіл, конденсор, штатив, тубус, турель об’єктивів [за винятком камери для фото/відео фіксації]) мають бути одного й того ж виробника (учасник має вказати виробника). Заміна оригінальних частин системи та їх комплектація частинами інших виробників – не допускається. (Надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). В супереч зазначеного Учасником не подано такого гарантійного листа в складі пропозиції. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження вимоги п. 9 Додатку 2 Технічної специфікації тендерної документації надати гарантійний лист про те що, заміна оригінальних частин системи та їх комплектація частинами інших виробників – не допускається. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.