Період оскарження умов закупівлі - по 20-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-03-2023, 00:00
Проект договору міститься в тендерній документації
ID закупівлі: 93576c8da6ed414cbc76c08f7c589949
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 421 912,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
Телефон: | +380342594336 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
6 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від 23 березня 2023 р. № 133/4 м. Івано-Франківськ 1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго». 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00131564. 3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна, буд. 34, м. Івано-Франківськ, 76014. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (згідно з п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон). 5. Конкурентна процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями. 6. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-07-012037-a 7. Назва предмета закупівлі: Газовий хроматограф з додатковим обладнанням (р.7 п.7.1.9 ІП 2023) 8. Найменування учасника процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Газовий хроматограф з додатковим обладнанням (р.7 п.7.1.9 ІП 2023)», 38430000-8: Детектори та аналізатори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-03-07-012037-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Видаткову накладну № Х0033562 від 30.12.2020 року до аналогічного Договору № 600ю від 13.10.2020 року. Видаткова накладна без печатки і доручення на уповноважену особу, яка здійснювала господарську операцію від імені одержувача. 2. Відповідно до п.12 «Підстави, визначені пунктом 44 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити відсутність підстав визначений у пункті 44 Особливостей. Учасник надав Довідку № 2341 від 14.03.2023 року про підтвердження підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Учасник надав Довідку № 2340 від 14.03.2023 року щодо вимог, встановлених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Дані довідки, які надані Учасником суперечать вимогам Тендерної документації. Для усунення виявлених порушень Учасник повинен завантажити: 1. Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме первинні документи (видаткові накладні), що підтверджують факт виконання аналогічного договору з печаткою та довіреністю на уповноважену особу, яка здійснювала господарську операцію від імені одержувача. 2. Відповідно до п.12 «Підстави, визначені пунктом 44 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити відсутність підстав визначений у пункті 44 Особливостей, та довідку в довільній формі, про відсутність підстав, визначених абзацом 14 пункту 44 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» Василь КОСТЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.