2.1. Порядок поставки Товару: 2.1.1. Поставка Товару здійснюється партіями відповідно до письмових заявок Замовника. В письмових заявках Замовника вказуються найменування, асортимент, кількість товару в партії, місця (пункти) поставки і строк поставки окремої партії. Замовлення товарів здійснюється Замовником через будь-який доступний засіб зв’язку (факсом, електронна пошта, поштове відправлення, листом, кур’єром, особисто та інші). Письмова Заявка може бути направлена Учаснику у формі оригіналу (документ підписаний КЕП) та/або електронної копії (копій), та/або сканованої копії (копій) на електронну адресу. Замовлена Замовником партія не може бути менша за 3 одиниці замовленого Товару (за Згодою сторін та з врахуванням потреби Замовника партія Товару може бути менше 3 одиниць). Місце поставки та кількість по підрозділах наведено в Додатку 2 та 3 до проєкту договору Всі витрати на повернення (заміну) неякісного Товару або Товару, що не відповідає замовленому, покладаються на Постачальника. Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі. 2.1.2. Строк поставки: відповідно до кожної окремої Заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту надання Заявки Замовником. За згодою сторін та відповідно до кожної окремої заявки Замовника строк поставки може бути змінено. 2.1.3. Тара повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Упаковка Товару повинна бути виконана таким чином, щоб під час приймання Товару можна було переконатися, що Товар є новим (Упаковка не повинна містити розтинів, вм'ятин, порізів, деформації.) 2.2. Розрахунки за замовлений та належним чином поставлений товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Продавця впродовж 25 (двадцять п'ять) робочих днів з дати поставки товару, після підписання сторонами видаткової накладної, акту приймання-передачі товару та надання Продавцем Покупцеві рахунків-фактури на оплату товару.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 81 028,80 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45456197 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Скороход Аліна Віталіївна |
| Телефон: | 380965277659 |
| E-mail: | alina.skhorohod@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вул. Засумська, 12Д |
0 |