Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 11:32. Дата останніх змін - 03-12-2025, 11:32

Конструкційні матеріали

Конструкційні матеріали... Державна закупівля - UA-2025-12-03-006133-a Конструкційні матеріали від замовника Військова частина 9953 від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-006133-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-006490-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 11:32
по 08-12-2025, 00:00

Строк поставки: протягом строку дії договору з дати підписання цього Договору, але не пізніше 20.12.2025. Поставка (передача) Товару Постачальником здійснюється за рахунок Постачальника на підставі заявки Замовника, в якій вказується необхідна кількість Товару, протягом 5 (пʼяти) діб після подачі заявки Замовником Постачальнику. Поставка партії товару чи частини партії товару у термін, більший ніж 5 (пʼяти) діб з моменту отримання заявки від Замовника, вважається неналежним виконанням договору. Місце поставки Товару: Сумський район. Замовник залишає за собою право змінити місце поставки Товару, про що Сторони укладають Додаткову угоду до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною. 1. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Етикетки на упаковці повинні бути непошкодженими, мати чіткі надписи. 2. Учасник у складі своєї пропозиції має надати копії сертифікатів відповідності на товар. 3. Ціна, запропонована учасником в пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, розвантаження, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо. 3.1. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). 4. Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується. 5.У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару, проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Продавцем. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе Продавець.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
792000
792 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Військова частина 9953
ЄДРПОУ:14321759 Досьє YouControl
Контактна особа:Анна Сема
Телефон:+380956854993
E-mail:asema@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Геотекстиль нетканий, голкопробивний термоскріплений, 300 гр/м2, рулон ширина 2 м, поліефір/поліестер

20 000
метр квадратний
Україна , Сумська область ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність вимогам стандартуДСТУ EN 13251Активна03-12-2025, 11:22
Матеріалполіефір/поліестерАктивна03-12-2025, 11:22
Типголкопробивний термоскріплений (поверхнева термообробка)Активна03-12-2025, 11:22
Видгеотекстиль нетканийАктивна03-12-2025, 11:22
Ширина2.0метрАктивна03-12-2025, 11:22
Щільність г/кв.м300одиницяАктивна03-12-2025, 11:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 11:32:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 11:22:25
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів після його поставки та підписання Сторонами накладних і актів приймання-передачі Товару шляхом перерахування Замовником відповідної суми грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 БК України.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ