Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 14:15. Дата останніх змін - 21-11-2025, 14:15

Цемент (код за ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)

Цемент (код за ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)... Державна закупівля - UA-2025-11-21-010432-a Цемент (код за ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали) від замовника Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області від 11/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-010432-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-011303-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 14:15
по 26-11-2025, 10:00

Здача-приймання Товару кожної поставки здійснюється у присутності уповноважених представників Сторін, згідно з оформленою належним чином видатковою накладною та документами, які підтверджують якість поставленого Товару в місці поставки Товару. Приймання-передача Товару здійснюється: по кількості (відповідно до Інструкції П.6 «Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості» від 15.06.1965 р.); по якості (відповідно до Інструкції П.7 «Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю» від 25.04.1966 р.). Якщо під час здачі-приймання Товару виявиться, що якість (комплектність) Товару не відповідає вимогам Договору, то такий Товар вважається непоставленим. При виявленні уповноваженим представником Замовника невідповідності якості (комплектності) або кількості Товару відвантажувальним документам, або документам про якість Товару, Постачальник за свій рахунок в термін до 10 (десяти) календарних днів здійснює заміну Товару необхідної кількості, належної якості та комплектності. Неякісний Товар вважається таким, що не поставлений. Постачальник під час постачання Товару надає документи, які підтверджують його якість. Замовник не приймає Товар за якістю без документів, що підтверджують його якість. Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки, передбачені Договором. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару: вул. Захисників України, 4, м. Чернігів. Граничний термін поставки Товару Замовнику: до 10 грудня 2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
25069.8
25 069,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
ЄДРПОУ:35194859 Досьє YouControl
Контактна особа:Коваленко Марина Геннадіївна
Телефон:+380462235152
E-mail:mkovalenko@dsns.gov.ua
Місцезнаходження:
14030, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вулиця Захисників України 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Цемент

3 500
кілограм
14030 , Україна , Чернігівська область , місто Чернігів , вулиця Захисників України 4 ,
по 10-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендIFCEMАктивна21-11-2025, 14:13
ТипCEM IIАктивна21-11-2025, 14:13
Вміст мінеральних добавокAАктивна21-11-2025, 14:13
Міцність на стиск42,5 МПаАктивна21-11-2025, 14:13
За швидкістю затвердінняRАктивна21-11-2025, 14:13
Мінеральні добавкиL/LLАктивна21-11-2025, 14:13
Відповідність ДСТУ Б EN 197-1:2015такАктивна21-11-2025, 14:13
Пакуваннямішок паперовийАктивна21-11-2025, 14:13
Маса нетто25кілограмАктивна21-11-2025, 14:13
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:15:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:13:23
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ