Запропонований Товар має точно відповідати специфікації, визначеній у Додатку №1 до Проекту Договору. Поставка Товару здійснюється до 20.12.2025, згідно з заявками Замовника (Покупця), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання відповідної заявки Замовником (Покупцем). Самовивіз з бази навантаження Постачальника яка має знаходитись на відстані не більше 5 км від бази Замовника (Покупця) (м. Київ, провулок Куренівський, 15-А). Розрахунки здійснюються у безготівковій формі в національній валюті України протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати постачання та при наявності бюджетного фінансування шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 35 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 05465258 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анна МАЗНІЧЕНКО |
| Телефон: | 380444682106 |
| E-mail: | Cheu_ma@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, Київська область,Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
0 |