Закупівлю оголошено - 25-09-2025, 20:55. Дата останніх змін - 25-09-2025, 20:55

Фарби

Фарби... Державна закупівля - UA-2025-09-25-015288-a Фарби від замовника 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області від 9/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-25-015288-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-25-017794-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-09-2025, 20:55
по 03-10-2025, 12:55

44810000-861250-40996564

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
16506.45
16 506,45 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області
ЄДРПОУ:38201617 Досьє YouControl
Контактна особа:Мороз Володимир Іванович
Телефон:+380352525947
E-mail:3dprz.prozoro@gmail.com
Місцезнаходження:
47722, Україна, Тернопільська область,Тернопільський район Великі Гаї, вул. Галицька, 47
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарби

210
кілограм
46003 , Україна , Тернопільська область , м. Тернопіль , вул. Котляревського 22а ,
по 30-11-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ОсновалатекснаАктивна25-09-2025, 20:52
ВідтінокбілийАктивна25-09-2025, 20:52
КолірбілийАктивна25-09-2025, 20:52
Ступінь блискуматАктивна25-09-2025, 20:52
Зовнішні роботиТакАктивна25-09-2025, 20:52
Внутрішні роботиТакАктивна25-09-2025, 20:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-09-2025, 20:54:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:25-09-2025, 20:52:39
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. Підставою для оплати є видаткова накладна. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Замовника. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 15 робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника. Замовник здійснює розрахунки за фактично отриманий Товар або партію Товару з моменту отримання Товару або партії Товару та підписання Сторонами видаткової накладної
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Постачання, відвантаження, транспортування до місця поставки Товару та вантажно-розвантажувальні роботи в повному обсязі (100%) покладається на Постачальника, який за свій рахунок, своїми силами та засобами здійснює постачання, відвантаження, транспортування Товару та вантажно-розвантажувальні роботи. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника/передбачені Договором. При виявлені представником Замовника невідповідності якості (комплектності) або кількості Товару відвантажувальним документам, або документам про якість Товару, Постачальник за свій рахунок в термін до 10 календарних днів здійснює заміну Товару необхідної кількості, належної якості та комплектності. Неякісний Товар вважається таким, що не поставлений. Здача-приймання Товару кожної поставки здійснюється у присутності представників Сторін, згідно накладної в місці постачання Товару. Місце поставки Товару: Тернопільська область, Тернопільський район, м. Тернопіль, вул. Котляревського 22а.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ