| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 75 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 34813174 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Трапезнікова Наталія Вікторівна |
| Телефон: | +380678206877 |
| E-mail: | kropyv_fin@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, Віктора Чміленка, 33 |
3 |
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛ № 15 04 вересня 2025 року м. Кропивницький щодо прийняття рішення за предметом закупівлі Дверні блоки, код ДК 021:2015 - 44220000-8 "Столярні вироби". Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙДОРС", ЄДРПОУ 44863038 (далі — Учасник), у пропозиції та/або подання яких вимагалося в оголошенні щодо закупівлі за спрощеною закупівлею Дверні блоки, код ДК 021:2015 - 44220000-8 "Столярні вироби" (далі-Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-22-009093-a. 2. Щодо Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі, у спосіб та у строк, визначений в Особливостях здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу Оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Пункт 4.1 Оголошення; 1.2. Пункт 4.5 Оголошення; 1.3. Пункт 4.9 Оголошення. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пункту 4.1 Оголошення, Учасник повинен надати Цінову пропозицію, підготовлену у відповідності до вимог Додатку 2 до Оголошення. В наданій Ціновій пропозиції, технічні характеристики запропонованих товарів (пункт 11 Цінової пропозиції), мають відмінності від технічних характеристик, зазначених у Додатку 1 до Оголошення; 2.2. Відповідно до пункту 4.5 Оголошення, Учасник повинен надати довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видану компетентним органом (далі - Довідка) або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначеним законодавством. Довідка відсутня; 2.3. Відповідно до пункту 4.9 Оголошення, учасник повинен надати гарантійний лист наступного змісту: "Даним листом підтверджуємо, (що зазначити найменування учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України "Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю". Гарантійний лист відповідного змісту відсутній. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк та в порядку, визначеному Особливостями: 3.1. Цінову пропозицію, підготовлену у відповідності до вимог Додатку 2 до Оголошення, яка буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі зазнчених у Додатку 1 до Оголошення; 3.2. Довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видану компетентним органом; 3.3. Гарантійний лист наступного змісту: "Даним листом підтверджуємо, що (зазначити найменування учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України "Про санкції", чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю". Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до Особливостей, необхідно повідомити Учасника повідомленням із вимогою про усунення невідповідностей у спосіб та у строк, визначений Особливостями. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасником щодо Закупівлі. 2. Повідомити Учасника повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей у спосіб та у строк, визначений Особливостями. Уповноважена особа Управління Держспецзв’язку в Кіровоградській області Сергій СКОВОРОНСЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.