Закупівлю оголошено - 21-08-2025, 16:58. Дата останніх змін - 21-08-2025, 16:58

Плита OSB

Плита OSB... Державна закупівля - UA-2025-08-21-011871-a Плита OSB від замовника РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 8/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-21-011871-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-21-007433-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-08-2025, 16:58
по 01-09-2025, 00:00

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на додаткову інформацію про закупівлю, яка викладена в файлі "Проєкт договору". Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Вінницька обл.) або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка (повідомлення) ПОКУПЦЯ на ТОВАР надається до 05.12.2025р. та направляється ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (зазначену в цьому Договорі) скан-копії відповідної рознарядки. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
914176.06
914 176,06 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081221 Досьє YouControl
Сайт:http://swrailway.gov.ua/
Контактна особа:Олександр Гриб
Телефон:380444654643
E-mail:hryb.o.v@sw.uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, вул.Лисенко, 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х18 мм, з прямими краями

664
штука
Україна , Вінницька область , Козятин ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Видз прямими краямиАктивна21-08-2025, 16:58
Розміри ДхШ, мм2500х1250Активна21-08-2025, 16:58
Відповідність стандартуДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008Активна21-08-2025, 16:58
ТипOSB/3Активна21-08-2025, 16:58
Товщина18міліметрАктивна21-08-2025, 16:58
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х10 мм, з прямими краями

192
штука
Україна , Вінницька область , Козятин ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Видз прямими краямиАктивна21-08-2025, 16:58
Розміри ДхШ, мм2500х1250Активна21-08-2025, 16:58
Відповідність стандартуДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008Активна21-08-2025, 16:58
ТипOSB/3Активна21-08-2025, 16:58
Товщина10міліметрАктивна21-08-2025, 16:58
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х12 мм, з прямими краями

274
штука
Україна , Вінницька область , Козятин ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Видз прямими краямиАктивна21-08-2025, 16:58
Розміри ДхШ, мм2500х1250Активна21-08-2025, 16:58
Відповідність стандартуДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008Активна21-08-2025, 16:58
ТипOSB/3Активна21-08-2025, 16:58
Товщина12міліметрАктивна21-08-2025, 16:58
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х22 мм, з прямими краями

88
штука
Україна , Вінницька область , Козятин ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Видз прямими краямиАктивна21-08-2025, 16:58
Розміри ДхШ, мм2500х1250Активна21-08-2025, 16:58
Відповідність стандартуДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008Активна21-08-2025, 16:58
ТипOSB/3Активна21-08-2025, 16:58
Товщина22міліметрАктивна21-08-2025, 16:58
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х15 мм, з прямими краями

150
штука
Україна , Вінницька область , Козятин ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипOSB/3Активна21-08-2025, 16:58
Видз прямими краямиАктивна21-08-2025, 16:58
Розміри ДхШ, мм2500х1250Активна21-08-2025, 16:58
Відповідність стандартуДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008Активна21-08-2025, 16:58
Товщина15міліметрАктивна21-08-2025, 16:58
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-08-2025, 16:58:43
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-08-2025, 16:58:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          25
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – електронна банківська гарантія.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2025, 16:58:35
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія забезпечення договору
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          31
          Пошук... день
          день
          Строк дії забезпечення виконання цього Договору у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2025, 16:58:35
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ