| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 169 830 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 849,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марта Нос |
| Телефон: | +380976617796 |
| E-mail: | m.nos@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто львів, вул. Золота, будинок 42 |
2 |
Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕГАПОСТАЧ" по закупівлі Ручний перетискач труб код ДК 021:2015: 44510000-8: Знаряддя: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 6 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозицій та визначення переможця» цієї документації, не за текстом згідно вимог Замовника 1.2.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників юридичної особи (Додаток 6) із порушенням заповнення, а саме незаповнений пункт 7,8. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.1. розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п.3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 6 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозицій та визначення переможця» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». 3.2.) Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.