Закупівлю оголошено - 13-08-2025, 16:59. Дата останніх змін - 04-09-2025, 10:56

Двері вхідні металеві

Двері вхідні металеві... Державна закупівля - UA-2025-08-13-011354-a Двері вхідні металеві від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 8/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-13-011354-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-08-2025, 16:59
по 19-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-08-2025, 00:00
по 22-08-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
30000
30 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:150 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Пасічник
Телефон:+380673742323
E-mail:tendt0200@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Двері вхідні металеві
30 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері вхідні металеві

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
44221200-7
Двері


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-08-2025 по 30-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киів, пр. Оболонський 22в, 04205, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
27 111,10 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-08-2025, 12:26

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-08-25, 09:45:54
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Учасником надано Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 16.05.25 року №6468/АП/04-36-13-06-21-Е дійсна до 25.05.2025 року. Просимо усунути вище зазначені невідповідності, та надати оновлену, дійсну довідку, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 06.12.2024р та від 15.05.2025р. Просимо усунути вище зазначені невідповідності, та надати оновлений витяг, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 17 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників єдиного податку та платіжне доручення про сплату єдиного податку, якщо контрагент є платником єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Учасником надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, однак платіжне доручення – відсутнє. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 20 Додатку 5, а саме: Заповнена інформація про учасника згідно Додатку 7. Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Учасником надано Інформаційна довідка про перебування суб'єкта у процедурі банкрутства, дата формування 10.04.2025р. Просимо усунути вище зазначені невідповідності, та надати оновлену довідку, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-08-25, 09:45:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-13-011354-a-a1
Номер договору:
345/38D
Дата підписання договору:
03-09-2025, 10:53
Строк дії договору:
з 03-09-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
У зв'язку із внесенням змін до реквізитів, а саме заміна розрахункового рахунку відповідно до п.9.3 та п.14.2 Державного контракту (договір) про закупівлю товарів №345/38D від 03.09.2025 року уклали цю додаткову угоду до Договору про таке: Внести зміни до п. 15.1 Договору, та викласти його внаступній редакції:
27 111,10 UAH
Ціна договору
27 111,10 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
27 111,10 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-08-2025, 00:25:54
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 16:59:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 16:59:35
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 17:00:58
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ