Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
Якість товару, що постачається повинна відповідати вимогам, зазначених у технічних умовах, державних стандартах України, міжнародним стандартам тощо, а також вимогам нормативних документів щодо показників якості, маркування (штампування, гравіювання, карбування або інший вид позначення), транспортування і зберігання.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 579 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 355,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 08804689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arz.pl.ua |
| Контактна особа: | Лілія Ільянова |
| Телефон: | +380532567500 |
| E-mail: | l.ilianova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Решетилівська, 53 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 3 Розділу V тендерної документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2025-08-12-000934-a за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 44810000-1 Фарби (Автомобільна фарба в асортименті) пропозиція ФОП "МАЙБОРОДА ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", ІПН 2566110517 має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: 1. У зв’язку із втратою чинності Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», що робить неможливим використання удосконаленого електронного підпису (УЕП та ідповідно до п 1. Розділу ІІІ тендерної документації «учасник накладає електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису». Учаснику необхідно завантажити нижчепойменовані документи та накласти на ни КЕП. 2. Відповідно до п.1 Додатку 1 (№1 Форми 1) про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник надає накладні на загальну суму 167.043,30 грн, які підтверджують виконання поставки не в повному обсязі заявленому Договору №54/23-т від 24.08.2023 на суму 192.229,08грн. КП «Шляхово-експлутаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м.Київа у закупівлі UA-2023-07-27-000666-a звітується про виконання Договору, але на загальну суму 230.492,16 грн. У Договір №54/23-т були внесени зміни. Учаснику необхідно надати откореговану Довідку за Формою 1 та видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку товару в повному обсязі по Договору №54/23-т. Або Учасник може надати повну інформацію щодо Наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в іншої закупівлі (Довідка за Формою 1, скан документів) 3. Відповідно п.10.4 Додатку 1 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу «Витяг повинен бути датований не раніше як за 30 (тридцять) календарних днів від дати оголошення відкритих торгів». 24.06.2025 15:37:27 – дата формування Витягу. Закупіувля оголошена 12.08.2025 (UA-2025-08-12-000934-a). Згідно п.1 Розділу ІІІ та п.6 Додатку 1: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.