Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 61 012 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 305,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Балтаводоканал" Балтської міської ради Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 34220311 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Сервачук |
| Телефон: | +380666489092 |
| E-mail: | baltavodokanal@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66101, Україна, Одеська область,м. Балта, пров. Коритнянський, будинок 34А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕРМ-ТРЕЙД" невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: Не заповнений проект договору, на скановані документи не накладено КЕП/УЕП , сертифікат відповідності закінчився строк дії; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) Додаток 4 до тендерної документації «Проєкт договора» заповнити технічну специфікацію; б) Додаток 1 до тендерної документації п.5 на скановані документи не накладено КЕП/УЕП; в) сертифікат відповідності на флянці закінчився строк дії; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Заповненну технічну специфікацію до проєкту договору; б) Накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.