| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 148 010,07 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 740,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А0543 |
| ЄДРПОУ: | 07944268 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бухгалтерія Відділ Закупівель |
| Телефон: | 380456222336 |
| E-mail: | thender_a0543@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
За рішенням Уповноваженої особи від 18.08.2025 року №168: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА " (код ЄДРПОУ 2746305948) (далі – учасник) процедури закупівлі закупівлі «Кріпильні деталі» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі пропозиції Учасник надав довідку про аналогічний договір, яка не відповідає аналогічному договору та видатковій накладній, згідно пункту 1 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.