Закупівлю оголошено - 07-08-2025, 19:41. Дата останніх змін - 01-09-2025, 16:14

Металочерепиця (0,45 мм)

Металочерепиця (0,45 мм)... Державна закупівля - UA-2025-08-07-012025-a Металочерепиця (0,45 мм) від замовника військова частина А0543 від 8/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-07-012025-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-08-2025, 19:41
по 13-08-2025, 21:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-08-2025, 21:00
по 18-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-08-2025, 15:03
по 18-08-2025, 15:32

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
148010.07
148 010,07 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:740,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:військова частина А0543
ЄДРПОУ:07944268 Досьє YouControl
Контактна особа:Бухгалтерія Відділ Закупівель
Телефон:380456222336
E-mail:thender_a0543@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
148 010,07 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-08-2025, 15:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металочерепиця (0,45 мм)

556,68
метр квадратний
09635 Україна Київська область с. Ольшаниця с.Ольшаниця, р-н Рокитнянський, обл. Київська
по 30-09-2025
44170000-2
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-08-2025 по 29-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Охріменко Олександр
Остаточна пропозиція:
134 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
138 279,31 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-08-2025, 14:19
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-07-012025-a-c2
Номер договору:
183/2
Дата підписання договору:
01-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-09-2025 по 30-09-2025
134 498,34 UAH
Ціна договору
134 498,34 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА "   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-08-2025 по 29-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Передова, будинок 677, квартира 55, 49082, Єва Куцевалова
Остаточна пропозиція:
133 603,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
138 056,64 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА "   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-08-2025 по 26-08-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Передова, будинок 677, квартира 55, 49082, Єва Куцевалова
Остаточна пропозиція:
133 603,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
138 056,64 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-08-2025, 08:13

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-08-25, 18:47:09
24

За рішенням Уповноваженої особи від 18.08.2025 року №168: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА " (код ЄДРПОУ 2746305948) (далі – учасник) процедури закупівлі закупівлі «Кріпильні деталі» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі пропозиції Учасник надав довідку про аналогічний договір, яка не відповідає аналогічному договору та видатковій накладній, згідно пункту 1 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі;

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-08-25, 18:47:09

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА "   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
133 603,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
138 056,64 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-08-2025, 09:55:57
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Аналогічний договір
Доказ:
Документ
Аналогічний договір плити, листи, стрічки.pdf.p7s, На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) Учасник має надати:
Доказ:
Документ
Довідка про наявність аналогічного договору.pdf.p7s, На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) Учасник має надати:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
134 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
138 279,31 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-08-2025, 12:08:06
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Аналогічний договір

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП БИСТРИЦЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
148 010,07 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
148 010,07 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-08-2025, 11:20:09
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Аналогічний договір
Доказ:
Документ
Аналог Договір(1).jpg, Договір+накладна додані в документи, що підтверджують кваліфікацію

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 19:41:37
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 19:41:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 19:41:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 19:41:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 19:41:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 19:41:19
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 19:41:19

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Аналогічний договір
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-08-2025, 19:41:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) Учасник має надати: , -довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору. Аналогічним вважається договір щодо постачання товару за кодом ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами; -не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ