Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 127 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 635 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33113264 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ференчук Ірина Анатоліївна |
| Телефон: | +380486365185 |
| E-mail: | centr3zakupki@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66410, Україна, Одеська область,село Жеребкове, вул.Арсенальна,128 |
1 |
відповідно п 43. Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.” ВИРІШИЛА: 1. Оскільки виявлено невідповідність у поданій тендерній пропозиції (UA-2025-08-07-011971-a) закупівлі ФОП "ЯЦЕНКО ІВАН ОЛЕКСІЙОВИЧ", а саме: надати відповідно Додатку1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ТА ВИМОГИ, НАЯВНІСТЬ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ ТА УМОВАМИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ документи, зазанчені у та п7, які відсутні у складі вашої тендерної пропозиції, а саме: 7. Довідка щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) — підтверджується наданням копії відповідних видаткових накладних та договорівтації (без зазначення цінових показників) або згода з проєктом договору у вигляді довідки. Аналогічний договір – це виконаний договір, укладений раніше з тим самим або схожим предметом закупівлі, що підтверджує досвід учасника на подібних поставках чи послугах. Критерієм є відповідність предмета договору четвертій цифрі коду за національним класифікатором України ДК 021:2015 Отже, враховуючи вищевикладене, замовник повинен надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, щоб привести пропозицію, то такої що відповідає вимогам передбаченим в ТД Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.