| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 414 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 145 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4633 |
| ЄДРПОУ: | 26631896 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | НОВІКОВ Іван Петрович |
| Телефон: | 380971920266 |
| E-mail: | novikov_a4633@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Протокольне рішення УО від 19.08.2025 № 282. Пропозиція, подана ТОВ "ФОРПОСТ 17", була розглянута на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. За результатами розгляду пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ 17" було встановлено, що пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), а саме: - у порушення до вимог Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції вбачаються механічні помилки: Найменування предмету закупівлі згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 1 Лом звичайний, 2. Пила дворучна, 3. Сокира звичайна з дерев'яною ручкою. Не вірно Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником, код номенклатури: 1. Кирки з дерев’яною ручкою. 2. Лопата велика саперна дерев’яна ручка БСЛ 110 кругла. 3. Лопата піхотна + чехол дерев’яна ручка. Вірне. Найменування предмету закупівлі згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 1. Лом звичайний, 2. Пила дворучна, 3. Сокира звичайна з дерев'яною ручкою. Відповідно до вимог п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості ПКМУ №1275), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості ПКМУ №1178). Згідно з положеннями п.43 Особливостей ПКМУ №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Вказані недоліки пропозиції підпадають під виправлення невідповідностей, про які ведеться мова у пункті 43 Особливостей ПКМУ №1178. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про розміщення відносно ТОВ "ФОРПОСТ 17" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.