Закупівлю оголошено - 07-08-2025, 17:52. Дата останніх змін - 01-09-2025, 09:14

Лом звичайний, пила дворучна, сокира звичайна з дерев'яною ручкою, кирки з дерев’яною ручкою, лопата велика саперна дерев’яна ручка БСЛ 110 кругла, лопата піхотна + чехол дерев'яна ручка

Лом звичайний, пила дворучна, сокира звичайна з дерев'яною ручкою, кирки з дерев’яною ручкою, лопата велика саперна дерев’яна ручка БСЛ 110 кругла, ло... Державна закупівля - UA-2025-08-07-011701-a Лом звичайний, пила дворучна, сокира звичайна з дерев'яною ручкою, кирки з дерев’яною ручкою, лопата велика саперна дерев’яна ручка БСЛ 110 кругла, лопата піхотна + чехол дерев'яна ручка від замовника Військова частина А4633 від 8/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-07-011701-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-08-2025, 17:52
по 13-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-08-2025, 00:00
по 18-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-08-2025, 15:27
по 18-08-2025, 16:02

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
414500
414 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:4 145 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А4633
ЄДРПОУ:26631896 Досьє YouControl
Контактна особа:НОВІКОВ Іван Петрович
Телефон:380971920266
E-mail:novikov_a4633@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лом звичайний, пила дворучна, ...
414 500 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-08-2025, 15:27
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лом звичайний

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
44510000-8
Знаряддя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пила дворучна

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
44510000-8
Знаряддя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сокира звичайна з дерев'яною ручкою

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
44510000-8
Знаряддя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кирки з дерев’яною ручкою

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
44510000-8
Знаряддя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лопата велика саперна дерев’яна ручка БСЛ 110 кругла

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
44510000-8
Знаряддя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лопата піхотна + чехол дерев’яна ручка

500
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
44510000-8
Знаряддя


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-08-2025 по 27-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Зіньківська, будинок 6Б, 36000, Ірина Батрак
Остаточна пропозиція:
322 596 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
371 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-08-2025, 20:48

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-08-25, 18:34:28
24

Протокольне рішення УО від 19.08.2025 № 282. Пропозиція, подана ТОВ "ФОРПОСТ 17", була розглянута на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. За результатами розгляду пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ 17" було встановлено, що пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), а саме: - у порушення до вимог Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції вбачаються механічні помилки: Найменування предмету закупівлі згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 1 Лом звичайний, 2. Пила дворучна, 3. Сокира звичайна з дерев'яною ручкою. Не вірно Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником, код номенклатури: 1. Кирки з дерев’яною ручкою. 2. Лопата велика саперна дерев’яна ручка БСЛ 110 кругла. 3. Лопата піхотна + чехол дерев’яна ручка. Вірне. Найменування предмету закупівлі згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 1. Лом звичайний, 2. Пила дворучна, 3. Сокира звичайна з дерев'яною ручкою. Відповідно до вимог п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості ПКМУ №1275), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості ПКМУ №1178). Згідно з положеннями п.43 Особливостей ПКМУ №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Вказані недоліки пропозиції підпадають під виправлення невідповідностей, про які ведеться мова у пункті 43 Особливостей ПКМУ №1178. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про розміщення відносно ТОВ "ФОРПОСТ 17" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-08-25, 18:34:28
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-07-011701-a-b2
Номер договору:
197
Дата підписання договору:
01-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-09-2025 по 01-12-2025
322 596 UAH
Ціна договору
322 596 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-08-2025 по 26-08-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Зіньківська, будинок 6Б, 36000, Ірина Батрак
Остаточна пропозиція:
322 596 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
371 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-08-2025, 08:57

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
322 596 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
371 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-08-2025, 12:42:47
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
322 700 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
393 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-08-2025, 10:10:20
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
369 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-08-2025, 09:41:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
413 473 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
413 473 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-08-2025, 08:46:26
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 17:57:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 17:55:45
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 17:55:45
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ