Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 115 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 450 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Самарівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32679659 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Денис Волошинов |
| Телефон: | +380980697951 |
| E-mail: | lawyer.blagmistonm@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,Самарівський район, місто Самар, вулиця Паланкова, будинок 20 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 1.1. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" визначено, наступне: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що укладений не раніше 2022, та відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами договір, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів (або аналогічні види товарів); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що до тендерної пропозиції надано довідку №1 від 13.08.2025 з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір. В довідці зазначено, про договір № Т010725 від 01.07.2025р., укладений між Учасником та ФОП Берчук Олександр Андрійович. Учасником також надана копія договору поставки № Т010725 від 01.07.2025р. з додатками та видаткова накладна №Д010725 від 02.07.2025р. При цьому, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) щодо договору поставки №Т010725 від 01.07.2025р., зазначеного в наданих Учасником документах, Учасником до тендерної пропозиції не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями у повному обсязі документи визначені пунктом 1.1. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", а саме: лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.