Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 030 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Романа Бєлкіна |
| Телефон: | +380682017129 |
| E-mail: | romana.bielkina@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
7 |
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю детального опрацювання кваліфікаційної та технічної інформації поданої в тендерній пропозиції учасника та отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, а також, враховуючи можливу ймовірність оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей.
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист щодо повноважень посадових осіб (далі – Лист, файл «Довідка про повноваження.pdf»), в якому наведено перелік документів, що підтверджують повноваження зазначених в Листі посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме: 1. Статут ТОВ «ЮМІ». 2. Витяг з рішення про призначення директора. 3. Копія рішення про надання повноважень директору. 4. Виписка. 5. Наказ про директора. В порушення вимог пп.1.2 п.1 розділу 1.2 частини І додатку №1 до тендерної документації та відповідно до інформації зазначеної Учасником в Листі, в складі тендерної пропозиції не надано: - Витяг з рішення про призначення директора. - Копія рішення про надання повноважень директору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.2 п.1 розділу 1.2 частини І додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Витяг з рішення про призначення директора. - Копія рішення про надання повноважень директору. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано «Довідка щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності» (файл «Довідка про статут та повноваження.pdf»), в якій некоректно зазначено вартість чистих активів Товариства. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток №1.1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано «Довідка щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника» (далі – Довідка, файл «Довідка про статут та повноваження.pdf»), в якій зазначено, що Учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину та рішення вищого органу управління про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. В складі тендерної пропозиції відсутні зазначені вище документи. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток №1.1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (не надання такого рішення учасником свідчитиме про відсутність у нього будь-яких обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника). 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано Опитувальник Контрагента – юридичної особи (далі – Опитувальник, файл «Анкета_20250304_0001.pdf»), в якому не зазначено ПІБ в розділі 6 та не надана відповідь в розділі 11. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 частини ІІ додатку 1 до тендерної документації, додаток №5 до тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповнений в повному обсязі Опитувальник Контрагента – юридичної особи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.