Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 459 611 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 298,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЛІСОВІ РЕПРОДУКТИВНІ РЕСУРСИ" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45397074 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Свідерська Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 380679763301 |
| E-mail: | tetiana.sviderska@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 08001, Україна, Київська область,Макарів, вул. Ярослава Мудрого, 17/1 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Замовник надсилає учаснику ТОВ «ДЕЗЦЕНТР ПЛЮС» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пункту 1.1 Додатку 2 до Тендерної документації учасником надано: - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Довідка про аналогічний договір»); - Видаткову накладну (файл «ВН №ЦБ-660 від 26.06.2025»). У наданій довідці зазначено предмет «Код 44610000-9 згідно ДК 021:2015 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску; Єврокуб», що не відповідає вимогам п. 1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 1.1.1 під аналогічним предметом слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку Бідонів пластикових та/або Бідонів харчових та/або Бідонів нехарчових та/або Бідонів для зберігання та/або Контейнерів для зберігання. 1.2. На виконання вимог пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції подано заповнену технічну специфікацію (файл «VII Технічна специфікація»), детальний опис запропонованого товару (файл «Детальний опис запропонованого товару») та заповнений проєкт договору (файл «Додаток 1 Проєкт Договору заповн»). За результатами комплексного аналізу наданих документів встановлено розбіжності у відображенні технічної характеристики «Нижня межа температури експлуатації виробу»: у технічній специфікації зазначено «35 оС», тоді як в інших документах вказано «- 35 оС». Уточнення зазначеного параметру не змінює марку, модель або найменування предмета закупівлі, а лише забезпечує коректне відображення параметрів у відповідності до запропонованого товару. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункт 1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору/найменування поставленого Товару; номеру та дати укладення договору; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку Бідонів пластикових та/або Бідонів харчових та/або Бідонів нехарчових та/або Бідонів для зберігання та/або Контейнерів для зберігання. 3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (У випадку зазначення в довідці у довільній формі, складеній учасником торгів, більш ніж одного аналогічного договору, вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). та/або видаткова (і) накладна (і)/акт (акти), що підтверджують постачання товару за договором, що зазначений у довідці відповідно п.1.1.1. 3.3. Уточнений документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII тендерної документації, а саме: заповнену технічну специфікацію (розділ VII тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження уточнених або нових документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.