Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОСТЕРСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04061754 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яцухненко Юлія |
| Телефон: | 380633434250 |
| E-mail: | julia.yatsukhnenko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 17044, Україна, Чернігівська область,Остер, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 21 |
2 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Вимога про усунення невідповідностей 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) Відповідно до вимоги, що зазначена в п.1 розділу III Тендерної документації в учасника невірно подана інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів з особливостями згідно істотних умов та змісту договору про закупівлю (додаток 3 до цієї тендерної документації) 2.ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ)ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) п.1 розділу III Тендерної документації - інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів з особливостями згідно істотних умов та змісту договору про закупівлю (додаток 5 до цієї тендерної документації ) 3.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) п.1 розділу III Тендерної документації потрібно надати інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів з особливостями згідно істотних умов та змісту договору про закупівлю (додаток 5 до цієї тендерної документації)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.