Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43432902 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сметаняк Мар'яна Ярославівна |
| Телефон: | 380950400149 |
| E-mail: | y.gkh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77500, Україна, Івано-Франківська область,Долина, вулиця Чорновола, будинок 10 |
5 |
Додатком 3 до тендерної документації визначено перелік документів для підтвердження інформація про відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Розділ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА ( в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей». Згідно розділу 1 Додатка 3 до тендерної документації вимагається: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції»;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.