Термін поставки товару: з дати укладання договору до 30 вересня 2025 року. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару (також доставка документів) здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 131 866 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 05498909 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Голуб |
| Телефон: | +380612967692 |
| E-mail: | holub_inna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69033, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.