Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 98 305,83 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 491,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 38283752 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Чупріна |
| Телефон: | +380963598437 |
| E-mail: | dzmumns@i.ua |
| Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Героїв-рятувальників, буд. 11 |
1 |
ПРОТОКОЛ № 177 уповноваженої особи 1 Державного пожежно-рятувального загону « 12 » серпня 2025 року м. Кам’янське 1. Про усунення невідповідностей в межах процедури UA-2025-07-31-006243-a за ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Будівельні матеріали) Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. По результатам проведення аукціону отримано 3 пропозиції. При розгляді Учасника 2 ТОВ "БАСКО" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступні недоліки: 1) Пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (зі змінами) «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.» подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, супроводжується підтвердженням у довільній формі наявності у неї права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).» Учасник 2 надає документ, який не відповідає вимогам Замовника. Усунути шляхом надання документу, відповідного вимогам Замовника. 2) У розділі ІІІ ТД зазначено: «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію, тобто КЕП.» Учасником 2 накладено удосконалений підпис замість кваліфікованого. Усунути шляхом накладення КЕП. Уповноважена особа 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області Юлія Чупріна
ПРОТОКОЛ № 173 уповноваженої особи 1 Державного пожежно-рятувального загону « 11 » серпня 2025 року м. Кам’янське 1. Про усунення невідповідностей в межах процедури UA-2025-07-31-006243-a за ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Будівельні матеріали). Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. По результатам проведення аукціону отримано 3 пропозицій. При розгляді Учасника 1 ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КРЕМЕР НАДІЯ РОМАНІВНА на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступні недоліки: 1) Пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (зі змінами) «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.» подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, супроводжується підтвердженням у довільній формі наявності у неї права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). « Учасник 2 надає документ, який не відповідає вимогам Замовника. Усунути шляхом надання документу, відповідного вимогам Замовника. Уповноважена особа 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області Юлія Чупріна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.