Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
Згідно коду CPV за ДК 021:2015 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Гіпсокартон стельовий) код 44172000-6 Листи (будівельні) (Гіпсокартон стельовий), відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 954,96 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 49,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38362980 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семенова Анастасія Павлівна |
| Телефон: | +380617879457 |
| E-mail: | a.semenova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69096, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вулиця Дніпрогесівська, будинок 7 |
2 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ "МІГ." встановлено наступне: Згідно пп. 1.1.3. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції, Учасник надає копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладні (видаткові накладні), акти (акти прийому передачі), тощо) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "МІГ.", надав аналогічний договір від 27 листопада 2023 № 18010, в якому зазначено, що строк його дії встановлений до 31 грудня 2024, але у разі відсутності письмових заяв однієї із сторін про припинення або зміну умов договору за один місяць до закінчення його дії він вважається продовженим на той же термін і на умовах, передбачених цим Договором. На підтвердження виконання договору учасник надав видаткову накладну, однак, з огляду на умови договору, наявність видаткової накладної не є достатнім підтвердженням його повного виконання. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - копію письмової заяви сторін (або однієї зі сторін) про припинення дії договору або інший документ, що беззаперечно підтверджує факт завершення дії договору та відсутності його пролонгації. У разі відсутності такої заяви або документа, що підтверджує припинення договору, учаснику необхідно надати інший аналогічний договір, виконаний у повному обсязі, разом із документами, передбаченими пунктами Додатку 1 до тендерної документації: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (44170000-2), та/або Гіпсокартон, та/або Гіпсокартон стельовий; - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладні (видаткові накладні), акти (акти прийому передачі), тощо) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами розгляду даного питання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.