Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 310 069,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 550,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИЕЛЕКТРОТРАНС" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 03328675 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://chets.chmr.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Альона Добровольська |
| Телефон: | +380679068593 |
| E-mail: | a.a.t-ck@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 18036, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ПРОСПЕКТ ХІМІКІВ, будинок 82 |
0 |
В зв'язку зі значним обсягом документів Замовником прийняте рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгдляду пропозиції Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Промавіапідшипник" було встановлено такі невідповідності - 1. Вимога Замовника: 3.3 Гарантійний лист про те, що запропоновані підшипники не є гіршими за своїми характеристиками від тих підшипників, що замовляються Замовником. Даний лист повинен містити посилання на інтернет-ресурс сайту виробника в відкритому доступі або сторінки з каталогу або креслення, де Замовник повинен мати можливість перевірити інформацію, що надана Учасником щодо всіх найменувань запропонованого товару. Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Промавіапідшипник" не надав гарантійний лист про те, що запропоновані підшипники не є гіршими за своїми характеристиками від тих підшипників, що замовляються Замовником. Даний лист повинен містити посилання на інтернет-ресурс сайту виробника в відкритому доступі або сторінки з каталогу або креслення, де Замовник повинен мати можливість перевірити інформацію, що надана Учасником щодо всіх найменувань запропонованого товару. З метою усунення невідповідності Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Промавіапідшипник" повинен надати відповідний гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.