Закупівлю оголошено - 28-07-2025, 16:41. Дата останніх змін - 13-08-2025, 15:38

Саморіз, дюбель

Саморіз, дюбель... Державна закупівля - UA-2025-07-28-009814-a Саморіз, дюбель від замовника військова частина А0543 від 7/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-28-009814-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-07-2025, 16:41
по 01-08-2025, 16:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-08-2025, 16:00
по 06-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4008.75
4 008,75 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:20,04 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:військова частина А0543
ЄДРПОУ:07944268 Досьє YouControl
Контактна особа:Бухгалтерія Відділ Закупівель
Телефон:380456222336
E-mail:thender_a0543@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
4 008,75 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Саморіз по дереву 4,8*35 мм RAL7024

2 000
штука
09635 Україна Київська область с. Ольшаниця с.Ольшаниця, р-н Рокитнянський, обл. Київська
по 30-08-2025
44530000-4
Кріпильні деталі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дюбель хомута труби металевий 160мм

15
штука
09635 Україна Київська область с. Ольшаниця с.Ольшаниця, р-н Рокитнянський, обл. Київська
по 30-08-2025
44530000-4
Кріпильні деталі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНТЕКО-2000»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-08-2025 по 14-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Луганська область, Рубіжне, 93007, Луганська обл., місто Рубіжне, вул.Трудова, будинок 7, офіс 1, 93007, Роман Єрьоменко
Остаточна пропозиція:
3 990 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2025, 10:29

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-08-25, 10:10:16
24

За рішенням Уповноваженої особи від 07.08.2025 року №154: 1. Розгляд тендерної пропозиції учасника по процедурі закупівлі «Саморіз, дюбель» ідентифікатор закупівлі №UA-2025-07-28-009814-a за кодом ДК 021:2015 – 44530000-4 Кріпильні деталі. Розгляд: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНТЕКО-2000» (код ЄДРПОУ 43888905) (далі – учасник) процедури закупівлі закупівлі «Кріпильні деталі» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі пропозиції Учасник надав накладну, яка не відповідає загальній сумі договору, тому повне виконання договору рахувати не можна, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.2. Прошу Вас надати видаткові накладні для підтвердження повного виконання договору, або аналогічний договір, підтверджуючі документи повного виконання договору та довідку в довільній формі, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати видаткові накладні, або аналогічний договір, підтверджуючі документи повного виконання договору та довідку в довільній формі, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; ВИРІШІЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-08-25, 10:10:16
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-28-009814-a-c1
Номер договору:
168/35
Дата підписання договору:
13-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 13-08-2025 по 30-08-2025
3 990 UAH
Ціна договору
3 990 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНТЕКО-2000»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 990 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-08-2025, 15:16:08
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено28-07-2025, 16:42:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено28-07-2025, 16:43:42
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 09:27:31
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 16:41:56
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 16:41:56
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 16:41:56
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 16:41:56
        Тендерна документація
        публічний Видалено28-07-2025, 16:41:56
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 16:43:37
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено28-07-2025, 16:41:56
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 09:27:22

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Аналогічний договір
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-07-2025, 16:41:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) Учасник має надати: , -довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору. Аналогічним вважається договір щодо постачання товару за кодом ДК 021:2015 44530000-4 Кріпильні деталі; -не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ