| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 008,75 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А0543 |
| ЄДРПОУ: | 07944268 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бухгалтерія Відділ Закупівель |
| Телефон: | 380456222336 |
| E-mail: | thender_a0543@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
За рішенням Уповноваженої особи від 07.08.2025 року №154: 1. Розгляд тендерної пропозиції учасника по процедурі закупівлі «Саморіз, дюбель» ідентифікатор закупівлі №UA-2025-07-28-009814-a за кодом ДК 021:2015 – 44530000-4 Кріпильні деталі. Розгляд: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНТЕКО-2000» (код ЄДРПОУ 43888905) (далі – учасник) процедури закупівлі закупівлі «Кріпильні деталі» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі пропозиції Учасник надав накладну, яка не відповідає загальній сумі договору, тому повне виконання договору рахувати не можна, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.2. Прошу Вас надати видаткові накладні для підтвердження повного виконання договору, або аналогічний договір, підтверджуючі документи повного виконання договору та довідку в довільній формі, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати видаткові накладні, або аналогічний договір, підтверджуючі документи повного виконання договору та довідку в довільній формі, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; ВИРІШІЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.