Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 265 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" ЖМР |
| ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Степурко Ольга Михайлівна |
| Телефон: | +380679902043 |
| E-mail: | olhastep@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-07-25-006371-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. А саме в розділу 3: Інструкція з підготовки тендерної документації, а саме документи, що вимагаються замовником у додатках до тендерної документації: - гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; У розділі V. Оцінка тендерної пропозиції: - довідку в довільній формі в якій гарантовано розуміння, що єдиний критерій оцінки в даному тендері є ціна. - При закупівлі товару учасники мають в складі пропозиції надати інформацію про те, що товар запропонований учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (далі – постанова 426). Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.