Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 160 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕНС КОНСТРАКШН» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44170000-2 Плити, листи, стрічка та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами (Плита OSB-3) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до підпункту 2 пункту 6 розділу VІ Тендерної документації, у складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання грошових коштів на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання грошових коштів на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. 2) Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, у складі пропозиції учасник підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору(ів): - довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2023 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; - копії всіх аналогічних договорів вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів; - копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку складену в довільній формі про виконання аналогічних договорів де не зазначив строк постачання товару. Також Учасник не надав позитивний відгук контрагента до договору вказаного в довідці. 3) Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник повинен надати Гарантійний лист про наявність товару на складі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист про наявність товару на складі. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 034/1 від 06.08.2025 надається учаснику ТОВ «СЕНС КОНСТРАКШН» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44170000-2 Плити, листи, стрічка та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами (Плита OSB-3) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання грошових коштів на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору; - внести зміни в довідку про виконання аналогічних договорів; - надати позитивний відгук контрагента до договору вказаного в довідці; - надати Гарантійний лист про наявність товару на складі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.