Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 276 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 760 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ДЖЕРЕЛО-20" |
| ЄДРПОУ: | 39940162 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколенко Алла |
| Телефон: | 380672421464 |
| E-mail: | sokolenko-alla@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08615, Україна, Київська область,село Варовичі, Фастівський район, вулиця Сонячна, будинок 1-А |
4 |
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Пунктом 10 Додатку з до Тендерної документації з відкритих торгів (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178) (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю "Будівельні матеріали для проведення ремонтних робіт господарським способом за ДК 021:2015 - 44420000-0 Будівельні товари», затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протоколом № 24/07-2025-001 від «24» липня 2025 року) (далі – Тендерна документація) встановлено вимоги що Учасник надає копію (або скан-копія оригіналу) свідоцтва чи витягу з Реєстру платників єдиного податку або свідоцтва чи витягу з реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до податкового статусу Учасника). Під час перевірки документів Учасника було встановлено невідповідності в поданих документа, а саме: Учасник є платником податку на додану вартість, а подав скан-копію витягу з реєстру платників єдиного податку. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно внести зміни в наступні документи: - Замінити документи платника податку відповідно до податкового статусу Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.