Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 593 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 405,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 9971 |
| ЄДРПОУ: | 14321661 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бобир Юрій |
| Телефон: | 380994698503 |
| E-mail: | YBOBYR@DPSU.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасником в складі своєї тендерної пропозиції було завантажено в електрону систему закупівель сканову копію видаткової накладної від 14 січня 2025 року №9 (файл: Видаткова_накладна_на_затискачі_ДП_Львівенергоком.pdf), але в складі наданої тендерної пропозиції відсутній оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: УЧАСНИКИ повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель. Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Кріпильні деталі» або постачання товару подібного предмету закупівлі. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ТОВ "ТОРГОВО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ЛАЙТ" необхідно надати: Оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.