| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 260 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4122 |
| ЄДРПОУ: | 26631241 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юхименко Костянтин |
| Телефон: | 380672335563 |
| E-mail: | a4122l@p.ua |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,Дегтярівська, 19а |
7 |
За результатами розгляду пропозиції Учасника було встановлено, що його пропозиція не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі (далі – Оголошення), а саме - у порушення вимог Оголошення, у складі пропозиції відсутні документи, визначені у наступних підпунктах п. 8 Оголошення: 1. Копія статуту (для юридичних осіб). 2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичної особи-підприємця) та/або витяг (копія виписки, відомості) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 4. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб). 5. Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. 7. Довідка в довільній формі щодо відповідності Учасника та відсутності підстав для його відхилення, вказаних в пунктах 7-19 Розділу 10 даного Оголошення. Відповідно до вимог п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості ПКМУ №1275), учасник спрощеної закупівлі, на вимогу державного замовника виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, має протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, усунути їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.