Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 130 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41377405 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Покотило |
| Телефон: | +380984664529 |
| E-mail: | ostroh_architecture@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35800, Україна, Рівненська область,місто Острог, проспект Незалежності, буд.14 |
1 |
Замовник діє відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Згідно п.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» : Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» а також відповідно до п. 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У тендерній документації у п. 1. 5 передбачено що: Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП /УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Вважатиметься достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації накладання фізичною особою-підприємцем КЕП/УЕП як фізичної особи. Також у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено у п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції що учасник повинен надати: - заповнений проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. Учасником було надано заповнений проект договору де у Додатку 4 а саме там де МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН не зазначено реквізитів учасника. В результаті розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності: 1) учасником ФОП НОВІКОВА КАТЕРИНА ЄВГЕНІВНА у складі тендерної пропозиції надано документ: 5) працівники без накладення КЕП/УЕП 2) не зазначено реквізитів учасника у пункті місцезнаходження, реквізити та підписи сторін. У п.8.1 тендерної документації розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначається що : Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Надати ФОП НОВІКОВІЙ КАТЕРИНІ ЄВГЕНІВНІ 24 години на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції . 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.