Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 277 754,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 777,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
| ЄДРПОУ: | 37763844 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Олександрівна Чорна |
| Телефон: | +380573931654 |
| E-mail: | kp-hrbp-mex@proton.me |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Згідно з п.п.2.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати копії аналогічних договорів, зазначених в довідці згідно п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації та лист-відгук від Замовника про позитивний досвід виконання аналогічного договору. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-відгук від Замовника про позитивний досвід виконання аналогічного договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.п.2.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Лист-відгук від Замовника про позитивний досвід виконання аналогічного договору. Крім цього, учасник надає інші документи, передбачені умовами тендерної документації, які пов’язані з виправленням вищезазначених невідповідностей (у разі необхідності).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.