| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 930 852,24 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 654,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Криворізька філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 44952395 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Варавіна |
| Телефон: | +380962195832 |
| E-mail: | o.varavina@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 50051, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, просп. Металургів, будинок 1 |
4 |
На виконання вимог документації додатку 2 п.2.4 Учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників. Учасником не наданий відповідний документ. На виконання вимог документації додаток 2 п.4.2. Учасник надає документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником : сертифікат якості на сталеву трубу на кожен типорозмір відповідно до предмету закупівлі (з вказанням хімічного складу та механічних властивостей), (допускається подання учасником сертифікатів якості на сталеву трубу з вказанням відповідності нормативним документам іноземного походження.) Учасник надав Файл «4.1. Документи, що підтверджують якість, відповідність та походження запропонованого товару.pdf», наданий у складі пропозиції Учасника, містить сканкопії документів якості на труби сталеві, що пропонуються за умовами даної закупівлі. Згідно інформації, що зазначена у Сертифікаті якості №25-2-9063/1 від 19.06.2025: Марка сталі, з якої виготовлена труба сталева 273*6,00 - P265GH. Нормативний документ на сталь: EN 10028-2/17. Відповідно до вимог Додатку 3 до Документації, труба сталева 273*6,00 має бути виготовлена зі сталі, що відповідає вимогам ДСТУ 2651:2005 або ДСТУ 7809:2015. Нормативний документ, у відповідності до вимог якого має бути виготовлена труба сталева, що пропонується за умовами даної закупівлі - ДСТУ 8943:2019. Згідно інформації, що зазначена в сертифікаті якості №6894 від 21.02.2025 р: Нормативний документ, у відповідності до вимог якого виготовлена труба сталева електрозварна прямошовна, що пропонується Учасником: ТУ У 24.2-34313966-004:2022. У Додатку 3 до Документації зазначено, що труба сталева 377*8,00 має бути виготовлена відповідно до вимог ДСТУ 8943:2019. Відповідно до вимог Додатку 3 до Документації, Учасник може запропонувати продукцію, яка за технічними та якісними характеристиками буде мати не гірші показники, або перевищувати зазначені характеристики. Просимо надати документи, які підтверджують, що труби сталеві, що пропонуються Учасником, за технічними та якісними характеристиками мають не гірші показники (або перевищують характеристики) аніж зазначені у вимогах Замовника, викладених у Документації на закупівлю. Також просимо внести відповідні зміни у інформацію, зазначену у характеристиках Товару (Файл з назвою: «4. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf». На виконання вимог документації додаток 2 п.2.3 Учасник надає заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи,Учасник надав опитувальник датований 17.03.2024,що не відповідає вимогам документації Розділу 3 п.2 документації - -опитувальник Контрагента (для юридичних осіб) - юридичної особи відповідно до форми, вказаної у Додатку 6 (розміщеного в електронній системі закупівель в окремому файлі в форматі Excel). Документ повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі; Просимо виправити невідповідність. Учасник закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, виявлені Замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель відповідних документів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.