Закупівлю оголошено - 09-07-2025, 13:26. Дата останніх змін - 01-08-2025, 00:00

Лист волокнистоцементний

Лист волокнистоцементний... Державна закупівля - UA-2025-07-09-006091-a Лист волокнистоцементний від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 7/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-09-006091-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-07-2025, 13:26
по 15-07-2025, 15:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 15:00
по 18-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-07-2025, 12:38
по 18-07-2025, 13:07

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
1484483.76
1 484 483,76 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:14 844,84 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:14 844,84 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Курбетьєв Валерій Олександрович
Телефон:380445276671
E-mail:VKurbetiev@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Лист волокнистоцементний
1 484 483,76 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-07-2025, 12:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лист волокнистоцементний

3 852
штука
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2025 по 31-10-2025
44170000-2
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-07-2025 по 01-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К, 04128, Мірус Христина ігорівна
Остаточна пропозиція:
1 473 158,88 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 473 158,88 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "АЛЬФА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-07-2025 по 30-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, б.Французький будинок 22 корпус 2 приміщення 3, 65058, ІВАННА ЯРОЩУК
Остаточна пропозиція:
1 440 648 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 464 607,44 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-07-25, 09:34:50
24

23.07.2025 року ПП "АЛЬФА ЛЮКС" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ПП "АЛЬФА ЛЮКС" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами» (Лист волокнистоцементний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-07-09-006091-a. 23 липня 2025 року під час розгляду пропозиції ПП "АЛЬФА ЛЮКС" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 14.2 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником ПП "АЛЬФА ЛЮКС" надано цінову пропозицію Вих. № 345/25 від 16.07.2025 р., із зазначенням недостовірної інформації щодо адреси учасника. Також цінова пропозиція не заповнена згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. 2. Відповідно до підпункту 14.4.3 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо розмір цінової пропозиції Учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (вимагається лише від учасників-юридичних осіб). Всупереч зазначеної вимоги Учасником ПП "АЛЬФА ЛЮКС" не надано довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо розмір цінової пропозиції Учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (вимагається лише від учасників-юридичних осіб). 3. Відповідно до підпункту 14.4.4 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Всупереч зазначеної вимоги Учасником ПП "АЛЬФА ЛЮКС" не надано довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. - Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо розмір цінової пропозиції Учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (вимагається лише від учасників-юридичних осіб). - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Уповноважена особа Валерій Курбетьєв

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-07-25, 09:34:50
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БАСКО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-07-2025 по 26-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 40, 65029, Олег Волощук
Остаточна пропозиція:
1 440 647 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 455 824,88 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-07-25, 15:39:19
24

21.07.2025 року ТОВ "БАСКО" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "БАСКО" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами» (Лист волокнистоцементний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-07-09-006091-a. 21 липня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ "БАСКО" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 14.1.3.3 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами» та/або за назвою предмета закупівлі. Учасником ТОВ "БАСКО" не надано аналогічний договір у розумінні цього Оголошення. 2. Відповідно до підпункту 14.2 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. Учасник не повинен відступати від даної форми. Всупереч зазначеної вимоги Учасником ТОВ "БАСКО" не надано заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. 3. Відповідно до підпункту 14.4.4 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Всупереч зазначеної вимоги Учасником ТОВ "БАСКО" не надано довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Аналогічний договір у розумінні цього Оголошення. - Заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Уповноважена особа Валерій Курбетьєв

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-07-25, 15:39:19

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БАСКО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 440 647 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 455 824,88 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-07-2025, 19:06:57
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Витяг Денисенко В. А. завірена копія.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
3428_БАСКО_Гарантія_16_07_2025.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність Денисенко В.А. № 33 від 17.04.2025 копія завірена Світек.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Ліцензія Денисенко В. А. завірена копія.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Рейтинг UaAAA Денисенко В. А. завірена копія.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Лист згода на обробку персональних даних СВІТЕК ІВАН.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Лист_згода_на_обробку_персональних_даних_Денисенко_В_А.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "АЛЬФА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 440 648 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 464 607,44 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-07-2025, 16:17:59
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Вихідна Гарантія № 27_2_2_7417 від 16.07.2025.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 473 158,88 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 473 158,88 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-07-2025, 22:21:45
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 13:26:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 13:26:49
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 13:26:49

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лист волокнистоцементний
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-07-2025, 13:26:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням вимог Оголошення. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 14 844,84 грн (Чотирнадцять тисяч вісімсот сорок чотири гривні 84 копійки). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 5) Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а вразі здійснення закупівлі Замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких Замовників. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання учасником пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ