Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 886 804,83 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 435 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 28 800 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Іваницька |
| Телефон: | +380442546680 |
| E-mail: | o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
1 |
Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано Довідку від 11.07.2025р. №07/07-2 з інформацією про кількість працівників підприємства учасника, про це в зазначеній Довідці присутнє посилання на іншу закупівлю, а саме зазначено №(ID)UA-2025-07-04-002989-a, що не має відношення до даної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про кількість працівників підприємства учасника, не менше 5 осіб. (Вимога пп. 2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Довідку (лист) довільної форми з інформацією про кількість працівників підприємства учасника, не менше 5 осіб, яка підтверджує наявність зазначених працівників щодо закупівлі №(ID)UA-2025-07-09-004500-a.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.