Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-42-00. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 260 231,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 610 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | 380513642177 |
| E-mail: | y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника процедури закупівлі товару: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА" по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару – код CPV 44510000-8 по ДК 021:2015 – Знаряддя (Ручний інструмент) Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-09-001685-a. Очікувана вартість закупівлі: 312 277,50 грн. з ПДВ, 260 231,25 грн. без ПДВ. Пункт плану РПЗ-2025: № 9.393 (UA-P-2025-07-07-001994-a). На вимогу наказу ДП «НАЕК ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи та комплаєнс політики (далі ДКРРтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 1109 від 23.07.2025 р. УО Ю. Франко
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА" на закупівлю товарів за темою: Товар - код CPV 44510000-8 по ДК 021:2015 – Знаряддя (Ручний інструмент). РПЗ: 9.393. (UA-P-2025-07-07-001994-a) Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-09-001685-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА" надав зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 44510000-8 по ДК 021:2015 – Знаряддя (Ручний інструмент) РПЗ - 9.393, в якому у графі «Виробник» по позиціям №16-22, не зазначив конкретного виробника, а вказав торгові марки. 1.2 Учасником по позиції №15 у графі «Виробник» вказано Вінницький інструментальний завод та країна погодження вказана Китайська Народна Республіка. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.3 розділу Інші документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі Додатку А до ТД: - 3.Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1.3 - Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації) з вказанням конкретного виробника товару (позиціях 15-22). Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО Протокол № 1128 від 08.08.2025 р. УО Ю. Франко
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.