Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Борозенська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 26348982 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Галушко |
| Телефон: | +380508341611 |
| E-mail: | galushko24041985@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати лист про те, що учасник не має розірваного(их) договору(ів) з причин порушення учасником умов договору(рів) та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу або пені по укладеному (ним) договору(ів) за результатами закупівель з початку 2019 року і до моменту подачі ним тендерної пропозиції до даної закупівлі. Учасник не надав відповідний лист. Відповідно до п. 43. Постанови 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.