Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 777 522,25 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 775,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
3 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1 Згідно з пунктом 3.12. Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: Документи на товар, що підтверджують його походження, якість та безпеку (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт якості та/або тощо) викладені українською мовою. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано: Документи на товар, що підтверджують його походження, якість та безпеку (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт якості та/або тощо) викладені українською мовою, зокрема на позицію 3 «Мастика для підлоги». Учасником надано сертифікат на систему управління якістю на підприємстві, яка не посвідчує якість товару, який пропонується. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати: Документи на товар за позицією 3 «Мастика для підлоги», що підтверджують його походження, якість та безпеку (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт якості та/або тощо) викладені українською мовою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.