Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 381 712 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 817,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43944702 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://krin.otg.dp.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Аліна Вуєва |
| Телефон: | +380984138333 |
| E-mail: | arhitektura.otg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,селище Кринички, вул. Грушевського Михайла, будинок 2 |
2 |
Відповідно до пп. 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник має надати лист-згоду з проєктом договор (проєкт договору, що є Додатко 5 до тендерної документації). Надайте,будь ласка, відповідний документ, оформлений згідно вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.