Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 497 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 976 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2196 |
| ЄДРПОУ: | 14321825 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Ромашко Олег Володимирович |
| Телефон: | 380675635229 |
| E-mail: | tender2196@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Подільськ, |
1 |
Шановний учасник! При розгляді Вашої тендерної пропозиції виявлені невідповідності в документах згідно до Додатку 1, Додатку 5 тендерної документації, а саме: 1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного досвіду (номер договору, дата, інше). 2. Лист-відгук або рекомендаційний лист або видаткова накладна, тощо . 3. Невідповідність довідки про строк дії тендерної пропозиції. Відповідно до п. 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Прошу у 24 години надати такі документи: 1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного досвіду(номер договору, дата, інше). 2. Лист-відгук або рекомендаційний лист або видаткова накладна, тощо . 3. Довідка про строк дії тендерної пропозиції 90 діб.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.